[ LUGOS ] KDE

Matija Grabnar Matija.Grabnar na arnes.si
Sre Feb 11 07:53:08 CET 1998

> Hm, tale najblizji, je lahko zlo relativno... :) Mogoce je najblizji
> mirror po cesti... Ampak a je res najblizji? So res linki tko postavljeni,
> da je Dunaj najblizji? *giggle* To je tko ful funny....
Za Arnes je to res. Za K2.net najbrz tudi. Za druge providerje ne vem.

> Se da mogoce kje dobit kak spises /si providerjev z njihovimi linki?
Najlaze je, ce, ko si s providerjem povezan, naredis traceroute nekam v tujino.
Potem bos videl, cez katere drzave grejo paketki.

--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist