[ LUGOS ] kernel ran out of input data

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Tor Feb 24 13:17:48 CET 1998

Ja, poslji /etc/lilo.conf na listo (ali meni privatno). Pa povej se,
kako si kopiral kernel - z make (b)zlilo ali na roko?

Andrej

--
Andrej Presern, andrejp na luz.fe.uni-lj.si
PGP public key: http://luna.s-gimsen.lj.edus.si/~andrejp/key.asc

Dodatne informacije o seznamu Starilist