[ LUGOS ] NT

Milan Gabor milan.gabor na uni-mb.si
Sob Feb 7 07:54:33 CET 1998

polz wrote:

> Danes smo bili na informativnem dnevu v Iskri.
> Tukaj bodo zaceli UNIX (HPUX) postaje zamenjevati z NT-ji,
> KER JIH MANJ STANEJO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NEkateri njihovi programerji ze kar nekaj casa programirajo pod NTji.
New era ki jo
uporabljajo prihaja prepocasi na HP-UX. Nove verzije pa potrebujejo.
Vem, ker na nasem daksu v istem labu delata dva ravno na iskrinih
centralah.

> Zdi se mi, da bi, ce bi lahko binarije za HPUX lahko poganjali na Linuxu,
> tudi sefi tam prisli do zakljucka, da je Unix le cenejsa varianta.

Nekateri iz HP Labsov so menja, da bi dali specifikacije za njihov
procesor in ostalo kramo, pa da bi napisali kernel in kar sodi z raven,
pa bi Linux  letel na HP delovnih postajah, toda trenutno jim se vsme ni
v interesu. Ko bo zacel   trg z HP delovnimi postajami padati ( kar
delno ze ratuje) se bodo morali malo zamisliti.

> Torej, kako naj jih lepo prepricamo, da ne bodo unicili firme z NT-ji ?

Oni so se ze odlocili. Ze lani. Ni sans. Sicer pa so nekoc razvijali se
na SCOju, tako da ne bi bilo problema, sam New era v kateri  razvijajo
na  zalost ne tece na Linuxu :(

lp,
MIlan

--
    |  MILAN GABOR                                       |
   |   |             are condemned to reinvent it,

Dodatne informacije o seznamu Starilist