[ LUGOS ] mp3 gateway

Blaz Podrzaj blayo na mailhost.net
Sre Feb 11 07:42:49 CET 1998

Yo!

> From: Samuel Gabor <immortal na vector.nevtron.si>
> To: lugos-list na lugos.si
> Subject: Re: [ LUGOS ] mp3 gateway
> Date: 10. februar 1998 15:11

> Rabil bi vsaj dual ISDN (vecina mp3-jev je posneta v 112kbit ali 126kbit).

Evo pa smo spet tam... Tomaza (in mene tudi recimo) ne zanima kaksno
hitrost linka potrebujes za mp3 streaming (v tem primeru bi se vprasanje
glasilo: Kaksno hitrost potrebujes za mp3 streaming server?), ampak: ALI
OBSTAJA ZA UNIX KAKSEN MP3 STREAMING SERVER?!?!

A vam je vprasanje dosti jasno ali bi moral se kaj dodati?

lp,

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist