[ LUGOS ] svgalib

Blaz Podrzaj blayo na mailhost.net
Sre Feb 11 07:38:17 CET 1998

Yo!

> From: polz <polz na writeme.com>
> To: lugos-list na lugos.si; Blaz Podrzaj <blayo na gimp.ml.org>
> Subject: Re: [ LUGOS ] svgalib
> Date: 10. februar 1998 16:20

> Ti si lame ce jih ne beres ..

Hmm kdo je lame in kdo ne bi lahko razpravljal pa kdo je prebral
vec literature tudi...

> Sicer moras pa kot root napisati chmod +s quake2

Evo to bi mi moral povedati od shuba in brez raznih "lame" in podobnih
zadev...

> Seveda lahko potem, kar se tice varnosti sistema in neusuvanju linuxa naredis
> harakiri. Mnogo bolj ti priporocam uporabo X, ki so za odtenek manj samomorilski
> od svgalib-a.

Security na moji mashini naj te ne skrbi prevec, ker recimo moja stara
mama nima pojma o racunalnikih, za Linux pa sploh se slisala ni...
Poleg tega ne hranim na svojem sistemu kaksnih orto top-secret baz...

> resoluciji >od 320x200. V libvga.config sem prekopiral zadeve iz XF86Config
> (tako kot >pise v dokumentaciji) pa ne pomaga.

> Resolucijo nastimas v Kvaki sami.

Ja damn rite :) ane. Kaj pa ce ti Q2, ko hoces zamenjat resolucijo rece,
da te resolucije ni?!?!?!

PS: Zakaj posiljas mail meni osebno in se na listo? Ni potrebe...

lp,

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist