[ LUGOS ] RPM paketi

Boris Benko Boris.Benko na telekom.si
Pon Feb 9 00:52:24 CET 1998

Bostjan Vlaovic wrote:

> [...]
>
> A mi lahko prosim kdo razlozi, zakaj me vstrajno zezajo rpm paketi. Skoraj
> pri vsaki instalaciji mi javi, da kaksne zadeve ni, kjub temu, da se
> nahaja tocno tam kjer jo isce. Tudi drugace sem rahlo zmeden pri
> instalacijah, ker nikakor ne morem sprejeti da so zadeve tako cudno
> zastavljene. Zato vas prosim, ce sledite mojemu delu v nadaljevanju in
> povete kje ga lomim in kako bi se vi lotili. PROSIM!
>
> Primer:
> Zelim instalirati xcdroast-0.95c-1.i386.rpm. Ta korak gre BP, vendar pri
> instalaciji ni preveril, ca je vse potrebno prisotno. Na WWW pise, da

Katero verzijo RHja imas? Upgradaj na vsaj 4.2

Ce ti ne gre instalirati z .rpm, potem poskusi zbildati iz sorca (SRPMS).
Jaz imam dosti vecje uspehe z bildanjem, sploh na verziji RHja 4.1

Ali si instaliral kaksne programe in knjiznice *direktno*, brez rpmja...
Potem se ti dogaja, da program je na disku, pa se rpm pritozi.

Ce ti javi, da recimo kaksne malenkosti (/bin/sh) ali kaj enostavnejsega
NE NAJDE, naredi forced install (-nodep).

Vcasih so info v .rpm napacne.

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676