[ LUGOS ] netscape

Ales Casar casar na uni-mb.si
Čet Feb 19 21:47:12 CET 1998

On Fri, 23 Jan 1998, Iztok Polanic wrote:

> No...jaz si takole predstvaljam netscapovo odlocitev.. Najprej bo nekaj
> casa navoljo kot GPL, potem pa ko bodo dobili dovolj uporabnikov nazaj, pa
> bodo ukinili GPL. Seveda ce je to sploh mogoce???

Tako na pamet bi rekel, da GPLa ne mores ukiniti, ampak kakor hitro bo
nekaj ljudi dol potegnilo source, lahko ukinejo karkoli, razsiritve
sourcev vec ne bo mozno ustaviti.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist