[ LUGOS ] Swap particija & 8.4GB disk

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Čet Dec 17 15:52:14 CET 1998

Howdy!

On Thu, 17 Dec 1998, Ales Bardorfer wrote:

> Imam tezave s Swap particijo!
> 8.4 GB disk naj bi imel po LBA 1027 cilindrov. V howto-jih sem zasledil,
> da mora biti lilo pod 1023 cyl., drugace zadeva ne boota...toda z
> bootanjem nimam tezav.

Drugace: kernel file, ki ga nalozi LILO, mora biti pod 1024 cilindri. Ce
imas particijo s kernelom v celoti pod 1023, potem ni problema. Tudi ce
particija ni v celoti pod 1023 cilindri, bo stvar nekaj casa delovala
(dokler ne bo slucajno kernel file prisel bolj na konec particije).

> Pri instalaciji RH 5.0 z DiskDruid-om kreiram tudi swap, ki pa ga potem
> nikjer ni. Svetuje, naj se enkrat naredim particije, ampak je zmeraj
> isto. Swapa ni! Tudi free -m pravi da ga ni, ob bootanju pa tudi dobim
> napake... Torej Swapa res ni!

Jaz uporabljam fdisk, pa nikoli nisem imel tezav.

> A za Swap obstajajo tudi kaksne omejitve? Tega v howto-jih namrec nisem
> zasledil.

Swap particija naj ne bi bila vecja kot 128M, vec kot to enostavno
ignorira. Edino ne vem, ali je tisti pacek mkswap ali swapon (mislim da
tale drugi).

> A je mogoce finta v tem, da po onem drugem nacinu (CHS, ne LBA) bistveno
> presezem 1023 cyl.?

Jaz imam doma en 4G EIDE disk, ki ga mirno gonim v CHS nacinu (ga pac
uporabljam samo za Linux), pri cemer je stevilo cilindrov nekaj ces 7k7.
Naredil sem eno particijo, ki jo potem mountam na /boot, velika je pa
nekaj mega. Seveda je na zacetku diska, tako da je LILO srecen. Vse ostalo
mi Linux brez tezav najde in uporabi (vkljucno s swap particijo na koncu
diska).

> Kaj naj naredim?

Uporabi fdisk.

Peace!