[ LUGOS ] RH5.1 & Caldera

Anze Vidmar anze.vidmar na s-sser.lj.edus.si
Sob Dec 5 16:19:08 CET 1998

Pozdrav,
   zanimam me nekaj drobnarij ki so sledece:

1.)386ko sem pripravil na Linux. Sprva sem hotel instalirat RH5.1 a sem odkril slednje: ne zaznava mi cdroma ali diska. Ce mi zazna cdrom, mi ne zazna diska in obratno! A nikjer v zacetnem (setup) promptu nisem ugotovil kje se vpise dolocene parametre za boot (za cdrom & disk). Mi lahko kdo namigne. Aha, cdrom in disk sta oba na primary ker je v 386ki tak kontroler da secondary sploh ne obstaja :(

2.)Na Calderi sem po uspesni instalaciji hotel zagnati neke dolocene programe (lynx, zgv, mc...) pa mi je napisalo da nemore odpreti dolocene knjiznice. Pobrskal sem po disku in odkril da teh knjiznic sploh ni. Kaj Caldera res nima nobenga programcica ki bi ugotavljal odvisnosti med programi in knjiznicami tako kot to ima RH ??

To bi blo vse, hvala za morebitne odgovore.

lp,
    Anze

Dodatne informacije o seznamu Starilist