[ LUGOS ] FAX streznik / samba

Danilo Godec danci na kibla.org
Sre Dec 9 08:47:08 CET 1998

On Tue, 8 Dec 1998, Alex Mihicinac wrote:

> Kako resitev priporocas ti? Cilji ki bijih rad dosegel so:
> - sprejemanje faxov z ugasnjenim racunalnikom (tudi voice sporocil - ce je
>   mogoce)

Kot si ze opazil, so naprave, ko to omogocajo zelo drage (Zyxel). Raje
nabavi ISDN kartico za i-net in loceno fax/tajnico (ki nima veze z
racunalnikom). :)

> - hkratno sprejemanje/posiljanje faxov po enem kanalu, ter prikljucitev na
>   inet na drugem kanalu

Nisem sicer 110% preprican, ampak pri zunanjih napravah lahko pozabis na
uporabo dveh kanalov v razlicne namene (seveda lahko uporabis oba kanala
za i-net za vecjo hitrost).

> - vse to naj opravi ena naprava (npr. ISDN adapter)

Hm. Pricakujes malce prevec (sicer NI nemogoce, a vendar).

> - nenazadnje, zadeva naj bo cenovno sprejemljiva (in naj deluje pod
>   Linuxom)

Nabavi ISDN kartico za i-net (ASUSCom = cca. 5kSIT) ter povsem locen
fax s tajnico (moja ocena cca. 30 kSIT). S tem si se vedno na manj kot
polovici stroskov kaksnega Zyxela Elite, pa se uporabnost je vecja.

    D.

PS.: Sicer je (naj bi bilo) mozno z ISDN kartico posiljati in sprejemati
faxe, vendar je to verjetno reseno s software-om (se pravi, program
generira ustrezne piske, kartica pa jih posilja drugemu faxu). Ali nekaj
takega... :)

Dodatne informacije o seznamu Starilist