[ LUGOS ] LILO .... :(

Jaka Mele jack na lugos.si
Čet Dec 31 10:38:07 CET 1998

On Thu, 31 Dec 1998, Peter Kumse wrote:

> Mene pa nekaj tule zanima. Je LILO sposoben brati iz SCSI diskov ki niso
> bootable oz. niso zinicializirani v scsi biosu? Ker mi ni jasno kako bo
> LILO bral SCSI disk do katerega nima dostopa. Odprt sem za predloge.

Kontroler je adaptec 2940 ... Diske in cdje zinicializira - torej
kontroler ima bios. Temu disku (sda1) tudi dodeli 82:h ... a to kaj pomaga
- naj kam napisem ?
       						bye, Jack

 Jaka Mele         | jaka.mele na arnes.si    | Those who do not understand Unix
 ARNES, Jamova 39  | Tel: +386 61 179-8972 |   are condemned to reinvent it,
 SI-1000 Ljubljana | Fax: +386 61 179-8899 |             poorly.
         Member of Linux User Group Of Slovenia   http://www.lugos.si/

Dodatne informacije o seznamu Starilist