[ LUGOS ] DD if=/??? Kopiranje diska

Matija Grabnar Matija.Grabnar na arnes.si
Tor Dec 15 17:27:20 CET 1998

> Pozdrav!
>
> Rad bi izvedel ce je mogoca naslednja stvar - linux imam instaliran na 240
> mb disku, od tega je 40mb swap - disk je swinjsko pocasen :(( Doma imam se 1
> disk - 850mb - hitrejsi od prvega. Diska bi rad zamenjal, ne da pa se mi se
> 1x instalirat cele distribucije. Zanima me ce se da vsebino diska z boot
> sectorjem kar prekopirat na drugi disk ? npr z ukazom dd if=/dev/hda1
> of=/dev/hdb1 ???????? ne vem kaj naj bi prislo za tem.
>
> Ce je to izvedljivo in bi bil drugi disk bootable bi bil zelo hvalezen ce bi
> mi kdo povedal tocno sintakso ukaza dd ;)

> [...]
dd ne verjamem da bi delal pravilno (razen ce bi bila particija na
novem disku enako velika kot na starem). Ampak Linux tako nima "hidden" datotek,
tako da bo deloval sledeci postopek:
(komande tipkam na pamet, pred uporabo preberi zanje man, ker je mogoce kaksna
opcija narobe)

Tam kjer pise <*seznam*> je misljen seznam vseh direktorijev in datotek v /,
vendar brez /proc in brez /mnt. Ne spomnim se, ali tar pravilno prekopira
/dev, ampak zdi se mi, da ga, torej je /dev lahko v seznamu.

kot root:
e2fsck /dev/hdb1
mount /dev/hdb1 /mnt
cd /
tar -cf - <*seznam*> | (cd /mnt;tar -xvf -)
cd /mnt
popravi fstab, da bo root zdaj mountan na hdb1

bootaj iz /dev/hdb1:
LILO: linux root=/dev/hdb1
poglej, ce je vse OK spremeni lilo.conf, da bo zdaj kernel na /dev/hdb1,
pozeni lilo.

Za vsak slucaj, ce bo slo kaj narobe, ti priporocam, da najprej naredis backup
in Tomov Linux on a floppy (http://www.toms.net/rb/), ki ti bo omogocal
resiti sistem, ce ga ne bos vec mogel postaviti iz diska. Saj ne verjamem,
da bi do tega prislo, ampak nikoli ne ves...

--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist