[ LUGOS ] Gimp

Miha Tomšič miha.tomsic na ensico.si
Tor Dec 22 09:19:46 CET 1998

	Hojla!

> Kako se doda plugine?

Plugine najlazje dodas, ce prevedes celoten GIMP, takrat se ti prevedejo
tudi vsi plugini. Ce dobis source nekega novega plugina, ga moras prevesti,
kar ni vedno ensotavno. Za pomoc je dodano neko orodje, ki pomaga prevesti
plugine, ki so v eni sami .c datoteki, z ostalimi ne gre tako lahko.
Prevedene plugine pa moras instalirati med ostale prevedene plugine, tocne
poti pa ne vem...

> Jaz sem priblizno 1000x poskusil instalirati jpeg... plugine, 5000x
> pognal ldconfig
> pa pluginov configure vseeno ni nasel.

Potrebujes pravo verzijo libjpeg-a s pravimi header fajli. Ce ni to problem,
pa ne vem, kaj bi lahko bilo...

	Bye, Mikka...

Dodatne informacije o seznamu Starilist