[ LUGOS ] Re: Creative SB

Peter Kumse peterkumse na slo.net
Pon Dec 21 00:00:33 CET 1998

Ales Bardorfer wrote:

> Kaj se da narest, ce kernel ne detektira zvocne kartice ob bootanju?
> Kartica je SB Creative PCI64.
> cat /proc/pci vrne naslov in IRQ, ki ga uporabim pri bulidanju kernela, ceprav se
> mi zdi naslov 0xe400 malo cuden. Ali niso ponavadi te naslovi tam okrog 0x0220?
> cat /dev/sndstat pa pod Audio devices: vrne konfiguracijo v oklepajih (...), kar
> menda pomeni, da kartica ni bila detektirana. Pa tudi sicer ob bootanju dobim msg
> Warning: Unknown PCI device..., torej res ni detektirana.
>
> Ali se da kernelu kako dopovedat, kateri naslov in IRQ uporablja kartica, recimo
> [...]

Sploh se ti ni treba mučiti s tem! Stvar namreč sploh ni sb kompatibilna
v hardweru, saj ima ES1371 čip. Podprta je v RedHatovem kernelu 2.0.36
iz RedHat Linuxa 5.2 .  Če imaš kako drugo distribucijo, poskusi dl-jati
ta kernel in se malo pomatrati da ti bo delal. Čene pa uporabi ALSA
driver. (http://alsa.jcu.cz/) Imam namreč isto kartico. BTW, ker je PCI
naprava, ti ni treba nastavljat nobenih resourceov, saj driver dobi id
kartice iz PCI biosa in jo inicializira. Pa še nekaj: o sb
kompatibilnosti pozabi, ker je le ta narejena v softweru pri Wintendu,
enako za midi, čeprav naj bi novi OSSfree imel tudi nekaj v tem stilu.
Če je kdo kaj gledal v tej smeri naj me prosim obvesti.

LP, Peter

Dodatne informacije o seznamu Starilist