[ LUGOS ] Projekt Beowulf

Marko Samastur markos na elite.org
Čet Dec 24 12:14:51 CET 1998

Zdravo,

Miha Tomšič wrote:

>         Hojla!

> A ni SMP podobno kot pri vecnitnosti, kjer vidijo vsi procesorji isti
> naslovni prostor?

Ja, ce tega ne omogoca, ni SMP. Sicer pa je to tako ali tako nekoliko
megleno. Naceloma lahko SMP pripravis do tega, da se obnasa kot gruca in
obratno, se pa v praksi to ni kaj prida primilo (edini kolikor toliko
uspesen model mimikrije gruc kot SMP sistemov je NUMA arhitektura).

> Aja PovRay je pisan za clustre? Poznas mogoce se kaksen tak program?

Ne (zato sem tudi rekel, da bi morali programje na novo napisati).
Mimogrede, ce ze kdo isce slavo, denar in ima prevec casa, se naj zacne
igrati z HA, ki je prakticno neobstojec pod Linuxom (Intel platforma je
sicer nekoliko bedna za taksne zadeve, toda da se pa le...).

Lp,

	Marko

Dodatne informacije o seznamu Starilist