[ LUGOS ] LILO .... :(

Jaka Mele jack na lugos.si
Čet Dec 31 10:20:42 CET 1998

Zivjo

Po dolgem casu spet namescam linux (COL1.3) in imam neskoncne probleme z
Lilotom.

Masina ima eide in scsi diske. scsi kontroler je adaptec 2940 pci.. Na
scsi disku je tudi namescen linux in vse lepo spila. Edina stvar, ki dela
probleme je LILO. LiLo sem namestil na MBR prvega (eide) diska, ki je 5Gb
fat32 win98 disk...

Ob bootu se mi zgodi samo to, da se izpisujeta crki LI v vsaki vrstici v
neskoncnost... Vceraj sem se zafrkaval nekaj ur in ugovoril, da ce v
lilo.conf napisem LINEAR potem se mi vsaj LI ne cikla v neskoncnost, ampak
se izpise samo enkrat in obstane tam (tudi v tem primeru ne morem nic)...

Torej Kakasna ideja?

linux disk je /dev/sda1 2Gb...
Ce rabi kdo se kaksno informacijo, let me know, ker bi rad zadevo se letos
resil :)

Aja, se to lilo je verzija 20 ...
bom zdajle pogledal ce je se kaksna novejsa, ce pa ni, potem pa res ne vem
kaj bi bilo...

bral sem tudi readme od lilota, pa je precej medlo napisano da ce izpise
samo LI potem je prva faza presla v drugo a ne more nalovdati map in
message datotek ? So ? kaj narediti?

       						bye, Jack

 Jaka Mele         | jaka.mele na arnes.si    | Those who do not understand Unix
 ARNES, Jamova 39  | Tel: +386 61 179-8972 |   are condemned to reinvent it,
 SI-1000 Ljubljana | Fax: +386 61 179-8899 |             poorly.
         Member of Linux User Group Of Slovenia   http://www.lugos.si/

Dodatne informacije o seznamu Starilist