[ LUGOS ] DD if=/??? Kopiranje diska

Bostjan Müller neonatus na bigfoot.com
Tor Dec 15 15:24:09 CET 1998

Pozdrav!

Rad bi izvedel ce je mogoca naslednja stvar - linux imam instaliran na 240
mb disku, od tega je 40mb swap - disk je swinjsko pocasen :(( Doma imam se 1
disk - 850mb - hitrejsi od prvega. Diska bi rad zamenjal, ne da pa se mi se
1x instalirat cele distribucije. Zanima me ce se da vsebino diska z boot
sectorjem kar prekopirat na drugi disk ? npr z ukazom dd if=/dev/hda1
of=/dev/hdb1 ???????? ne vem kaj naj bi prislo za tem.

Ce je to izvedljivo in bi bil drugi disk bootable bi bil zelo hvalezen ce bi
mi kdo povedal tocno sintakso ukaza dd ;)

Ce pa obstaja kak lazji nacin pa bi bil seveda ravno tako hvalezen ce bi mi
ga kdo razkril ;)

Vnaprej hvala

Bostjan
--