[ LUGOS ] racunalnik kot terminal

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Pon Dec 21 00:53:33 CET 1998

Gasper Fele - Zorz wrote:

> [...]

Lahko das na ta slabo masino DOS, pa kaksen kermit, pa ga das v AUTOEXEC.BAT,
masini povezes po krizanem serijskem kablu, na Linuxu enablas nek tty monitor
(mingetty, getty, mgetty, ...) na serijskem portu. Vedno ko butas ta slabo masino, se starta
DOS in
emulacijski program, pa dobis ta zraven prompt od Linuxa.

Druga resitev, precej boljsa, je, da na slabo masino das gor Linux, samo
osnovne rpmje, pa TCP/IP networking, skratka, da se lahko telnetas s prve
masine na drugo. Potem na ta slabi masini kreiras userja 'test' ali karkoli,
gesla mu ne das, napises shell skript, v /etc/passwd zamenjas /bin/bash
z /bin/en_telnet, v skripti naredis:

exec telnet druga_masina

Efekt je, da ko user (ki nima username na slabi masini), pride na slabo masino,
napise na Username: test, ter ga takoj vrze na drugo masino in dobi prompt,
da se lahko prijavi. Ko se odjavi, se tudi skripta /bin/en_telnet konca in user
je spet na login promptu od ta slabe masine.

Ce imas ethernet kartice (kar je dandanes drobiz), potem se ne sekiraj prevec
in vzami dve (ce jih se nimas) in ju povezi z UTP krizanim kablom. Ce pa
imas veselje pacati serijski kabel, pa spacaj samo ta kabel. Pa stakni nekje
DOS in Kermit ali kaj takega.

Lahko celo masini povezes po krizanem serijskem, obe masini sta Linuxa,
naredis PPP vmes in ne rabis mreznih kartic. Potem nadaljujes na nacin,
kot da imas masini povezani z ethernetom.

Jaz bi ti raje priporocal Linux-Linux, kot pa arhaicni DOS in Linux.
Te bodo vsi cudno gledali, kaj ti bo DOS. Pa vzemi mrezne kartice,
da z PPPjem ne bos zapravljal casa.

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676