[ LUGOS ] Ip-masq

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Tor Dec 1 17:49:30 CET 1998

Howdy!

On Tue, 1 Dec 1998, Jure Koren wrote:

> Ja, zdaj vidim v cem je problem. Imas kernel 2.1.xx in tam
> notri pise (pri make menuconfig das help na opciji IP Firewalls:

Je pa se druga moznost: s pravega WWW naslova (zelo verjetno je to
http://cestis.gsfc.nasa.gov/linux/drivers/ ) poberi najnovejsi driver za
tvojo mrezno kartico. Potem ga skopiraj na pravo mesto v drevo kernel
sourcev (zelo verjetno na linux/drivers/net/). Pri tem lahko vzames kar
zadnje stabilne source (2.0.36). Ponovno prevedi vso solato in bootaj novi
kernel. Ce pa ti kartice ne spozna le zato, ker uporabljas star driver, in
imas driver preveden kot modul, pa je dovolj, da prevedes na novo le
driver in ga potem insmodas.

Peace!
  Mkx