[ LUGOS ] LINUX - ISCEM PREDAVATELJA

Jaka Mele jack na lugos.si
Pet Dec 4 22:08:24 CET 1998

Zivjo

Ce ima kdo 12.12 cas obiskati Skofjo Loko in v cca. 15-20 minutah
predstaviti pojem "LINUX", ga zelo lepo naprosam, da se mi javi. Izkusnje
niso pomembne!

Gre za kratko predstavitev v okviru sejma, ki ga pripravlja Marjan
Savli... Hotel sem iti sam, pa mi ne bo uspelo, lahko pa komurkoli ze dam
nekaj prosojnic, ter kaksen nasvet za popotnico. Mislim, da se obeta tudi
nekaj honorarja, tako da boste vsaj bencin povrnili. :)

torej - mail ME!

       						bye, Jack

 Jaka Mele         | jaka.mele na arnes.si    | Those who do not understand Unix
 ARNES, Jamova 39  | Tel: +386 61 179-8972 |   are condemned to reinvent it,
 SI-1000 Ljubljana | Fax: +386 61 179-8899 |             poorly.
         Member of Linux User Group Of Slovenia   http://www.lugos.si/

Dodatne informacije o seznamu Starilist