[ LUGOS ] Projekt Beowulf

Marko Samastur markos na elite.org
Sob Dec 26 01:20:01 CET 1998

Boris Benko wrote:

> SMP pomeni samo Symetric Multi Processing (morda sem se kaj v kratici
> zmotil, a tisti Symetric je vazen). Gre za to, da so si procesorji
> ekvivalentni
> glede programskega bremena, torej zmorejo opravljati enake naloge.
>
> In to je, v kratkem vse, kar se tice SMPja. Kako pa se procesi v realnosti
> med sabo vidijo, je povsem druga stvar. Bolj stvar operacijskega sistema.
> Vec CPUjev imas v SMPju, bolj rahlo mora biti sklopljena arhitektura,
> ker je drugace problem v viru, ki si ga CPUji delijo. Poglej si recimo
> SUN Starfire 10000.

Se opravicujem, toda ne vem kaj tocno naj si ogledam pri E10000.

> Da se procesi med sabo vidijo v pomnilniskem prostoru, sploh ni nujno,
> da je arhitektura SMP.

Seveda ne, saj tega tudi nisem trdil. Implikacija je sla v drugo stran
(SMP => isti naslovni prostor in ne obratno). Sicer pa je debata o
razlikah med SMP in clustri bila pred kratkim na linux-kernel spisku in
mi je ni za ponavljat :)

Pa se nekaj, priblizno enake masine sem priporocal za cluster zato, da
se zmanjsa verjetno cakanja hitrejsih na pocasnejse (kar si v istem
sporocilu omenil tudi ti). Je pa to seveda precej odvisno od aplikacije,
ki jo uporabljas (kako je napisana,...).

Lp,

        Marko

Dodatne informacije o seznamu Starilist