[ LUGOS ] ldd (was: scape)

crt jakhel crt na ice.dergan.si
Sre Dec 23 11:12:09 CET 1998

On Wed, 23 Dec 1998, Borut Mrak wrote:

> Problem je sistem prisilit, da bo vse nove programe linkal z glibc2 itd.
> Po moji ,,nadgradnji`` nisem mogel skompajlat ničesar več.

bljak :( ampak s starejsega na novejsi libc je slo ok, ceprav sem moral
potem azurirat se razne pomozne programcice (ld, ar etc - binutils
skratka) in ni bilo ravno hitro. ok, bom premaknil par stvari na zipe.

se kaksna izkusnja? speak now or forever hold your breath (oziroma vsaj
dokler recimo jutri ne prijocem sem, da mi nic ne dela :).

Dodatne informacije o seznamu Starilist