[ LUGOS ] se zmer ne vem kako nastimat modem... a lahk en prosm pove po slovensk?

Danilo Godec danci na kibla.org
Čet Dec 17 08:21:37 CET 1998

On Thu, 17 Dec 1998, Jure Poljsak wrote:

> A mi lahk en kot telebanu tocn pove kaj nej nardim da instaliram
> modem.
>
> se enkat povem: modem je SupraMax 56i Voice Pci modem
>
> poudarjam da je PCI in da je PNP

Mogoce tvoj modem sploh ne emulira serijskega porta, temvec to prepusti
gonilnikom. V takem primeru skoraj dvomim, da bo delal, ker Linuxov
gonilnik za serijska vrata verjetno ni pripravljen za delo s PCI zadevami.

V vsakem primeru lahko poskusis takole:

V /proc/pci pogledas, ce kernel modem sploh najde. Ce ga, si zapises
podatke (I/O port, IRQ...). Nato uporabis setserial, s katerim nastavis
dolocen /dev/ttySx na te nastavitve.. Na primer:

# setserial /dev/ttyS2 port 0x6200 irq 15

Seveda sta (najverjetneje) port in irq drugacna.

Ce to ne bo delalo, potem ti zal ne vem pomagati - pravzaprav PCI modema
se nisem videl. >:)

      D.

Dodatne informacije o seznamu Starilist