[ LUGOS ] problemi

Luka Romih luka.romih na guest.arnes.si
Pon Dec 28 15:50:14 CET 1998

Hi!

Imam eno malo vecje vprasanje. Na firmi skrbim za server, na katerem tece
NT in dve mrezi:
1) 2 Maca in NT Server preko 100Mb huba
2) Ethernet 10Mb, NT server, ~10 PCov, isdn router, 2 printerja:
   - prvi je Applov LaserPro 630
   - drugi je Xantejev 8200
Na serverjev lpt1 je prikljucen se Epsonov A3 inkjet, nanj se printa preko
Birmyjevega PowerRIPa (ki pa jasno dela blazno cudno, proizvajalec pravi,
da naj se enkrat instaliram NTje). To mislim narediti tkoaltko, ampak za
zacetek bom samo osvezil fajle.

Skratka, zanima me, ce bi vse skupaj brez problema slo na Linuxa (samba in
podobne stvari), predvsem me zanima podpora mreznim printerjem (oba sta
PS), ker naceloma lahko Epsona prikljucim direkt na enega Maca in Birmyja
gor instaliram in se pac printa gor samo iz enega maca. Malo se kar bojim
vse skupaj preselit na linuxa, ker mi je pri NTjih vse cca. jasno - samo
to ne, zakaj ne dela _dobro_. (v stilu, nekaj printa, nekaj ne.)
Tudi apple printer, ki je sicer PS level 2, dela blazno cudno, ce ga iz
win95 instaliram z originalnim driverjem (nekaj casa dela, po kaksnih dveh
tednih pa ne vec), ce ga pa instaliram kot PS, pa vsake toliko pise znake
drug cez drugega, potem pa spet naredi 10 zankov presledka brez vzroka.

Hvala.

Luka, ki bo pocasi izgubil zivce... (jasno, NT:>)

Dodatne informacije o seznamu Starilist