[ LUGOS ] UTP, BNC, mreza ...

Milan Gabor milan.gabor na uni-mb.si
Pet Dec 11 13:58:51 CET 1998

Hi!

S cimrom sva pred casom nabavila mrezno in povezala z BNC kablom.
Kartica ima tudi moznost za UTP.
Mi je en kolega naredil kabel tukaj na firmi in ga sprobal preko
povezave na HUB.
Kabel je delal. Ko sem ga doma sprobal brez HUBa torej host to hsot ni
delal.

A je treba zice drugace prevezat ?
Ali sploh grep UTP iz enega racunala na drugo ?

Je pa problem potem povezati eno starejso racunalo , ker UTP ne mores
vezati naprej kakor BNC.
Kaksna je sploh prednost UTP pred BNC ?
Ali lahko pripeljes na eno kartico UTP whon in potem se naprej BNC ?

Hvala !

lp,
MIlan

--
    |  MILAN GABOR                                      |
   |   |             are condemned to reinvent it,

Java could allow computer users to run numerous applicatons without
Windows, a
scenario Bill Gates once said "scares the hell out of me."
                           - Dan Goodin, CNET News

Dodatne informacije o seznamu Starilist