[ LUGOS ] HD zmeda

Ales Casar casar na uni-mb.si
Tor Dec 15 00:17:58 CET 1998

On Mon, 14 Dec 1998, Marko Cuk wrote:

> Pri Fujitsu SCSI je pa bil en problem, ko nisi !!!! smel diska prisloniti k
> ohisju. Zato so imeli posebne cepke spodaj, da si ga pritrdil na ustrezen
> nosilec ali ventilator. Nikakor pa direktno v ohisje. Takoj se je sesul in
> resetiral SCSI bus ter podobne stale.

Moj disk je pritrjen direktno v ohisje brez karsnihkoli cepkov in dela
brez problemov. Tudi iz prilozenega lista z navodili se ne spomnim kaksnih
cepkov. Sicer pa tudi, ce bi to bilo potrebno, tisti tip, ki mi je disk
montiral v skatlo, tega sigurno ne bi vedel. Niti o tem ni imel pojma, da
pri SCSI napravah/vodilu obstaja kaj takega kot terminacija. Meni pa niso
dovolili vstaviti diska. Oziroma bi dovolili, ampak potem ne bi priznali
garancije na disk.

Ko smo ze pri garanciji... Prav za ta disk sem dobil 5 (pet) let
garancije. To pomeni, da bo se dobro leto dni v garanciji. Zal je firma,
ki mi je disk prodala in dala garancijo, ze propadla... :-/

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist