[ LUGOS ] Abit BH6 vs. Asus P2B, Intel SE440BX?

Rok Papez rok na slo.net
Pet Dec 4 16:21:32 CET 1998

On Fri, 04 Dec 1998 15:04:27 +0100, Milan Gabor wrote:

>Pred kratkim sem nabavil Epoxovo MVP3G-M plato ki zmore celo 133Mhz na
>zunanjem busu.
>Sicer ne vem, kje jo megahit staknil, saj niti ljudje iz Epox USA nimajo
>pojma o njej.

Najbrz gre za testno plosco, namenjeno testiranju (procesorjev,
komponent, ...). Morda gre celo za kaksno (ne prevec interno) testno
verzijo.

>Potem sem se spomnil in disablal L2 cache in glej ga vraga zacelo je
>delovati.
>RAME PC100 7 ns sem preprical, da so delovali celo na 124 MHz in celo
>kernel je sel skozi.
>Toda brez cacha se je kernel prevajal 5m50s s cacheom enablanim pa samo
>4m10s.

Cache je tisto kar ti precej dviguje hitrost. Pentium brez cache-a je
kot 486-ka z razsirjenim naborom ukazov in navita na xxx Mhz.

>Po mojih izkusnjah cache ne deluje na vec kot 100MHz. Torej je cudno, da
>prodajajo take plosce.

Niti ne. Ko se komponente testira morajo vedno zdrzati xx% vecje
obremenitve od nazivnih. Kako bi pa testirali 100Mhz predpomnilnik?
pri 100Mhz? Precej jalav test.. Navijes na 120 in ma da dela brez napak
3 ure. Potem ves da ti bo na 100Mhz delal brez napak 6 mesecev
(recimo).

>DO vceraj sem ga maksimalno spravil na 380 MHz(4x95). Ko pa sem vceraj
>dvignil voltazo na 2.5
>pa deluje sedaj 333 na 400 MHz (4x100). Na netu sem zasledil, da so 333
>oveclockali na najvec
>350 MHz. Torej sem dalec pred njimi in stvar celo dela :)

Preveri podatke za procesor. Za K6-166 vem da se zacne pocasi unicevati

nekje okoli 100 C. 80 C je pa maximalna zgornja meja.
Torej nabavi si se en vecji cooler in/ali fan in meri temperaturo.
Ce te prsti pecejo (ne mores drzati hladilnika) pri najvecji
obmrementivi procesorja je to ze prevec.

>Prevajanje kernela sedaj dobesedno leti :) Ne hanga in upam, da bo
>delaovalo tako se nekaj casa :)

Samo ne overclockat serverjev ker se to ne splaca (Menjas zanesljivost
za hitrost).

best regards,
Rok Papez.

Student at Faculty of Computer and Information Science,
University of Ljubljana, Slovenia.

Dodatne informacije o seznamu Starilist