[ LUGOS ] Odstranitev Lolo Boot-erja

Zlatko Rek zlatko.rek na fs.uni-lj.si
Pet Dec 25 17:25:54 CET 1998

> ko smo ze ravno tule: =

> enkrat sem v dosu napisal fdisk in pogledal informacije. v podaljsani
> particiji sploh ni bilo definiranega pogona linux. potem sem dal
> "dodaj", a sem se premislil in sem stisnil ESC. in se enkrat ESC, da je=

> sel nazaj v DOS. In glej ga zlomka: ta vrag mi je sam prepisal Boot
> record, tako da sploh nisem mogel vec zagnati linuxa. =

> pa ceprav nisem naredil nic drugega, kot da sem zagnal fdisk. najbrz je=

> odvec pisati, da so sli po gobe vsi dokumenti na linuxu, vse
> sh-programi... particije nisem mogel vec dobiti z nobenim
> [...]

Zato je, =E8e je le mogo=E8e, najbolje uporabiti primary particije.
(ima=B9 lahko =B9tiri). Neko=E8 sem pomotoma pobrisal Linux primary
particijo in tako dobljeni prostor dodelil FAT particiji, mislil
pa sem ravno nasprotno :-(. Na sre=E8o nisem po tej particiji =B9e ni=E8
pisal, imel pa sem tudi shranjen output od 'fdisk -l', tako, da =

sem lahko vpostavil prej=B9nje stanje :-).

Lep pozdrav.
		Zlatko

Dodatne informacije o seznamu Starilist