[ LUGOS ] Dve mrezni kartici!

Rok Krulec Rok na fpp.edu
Pon Dec 21 21:47:49 CET 1998

On Mon, 21 Dec 1998, Jure Krasovic wrote:

> Se eno vprasanje glede mreznih kartic! V masino sem dal dve mrezni
> kartici in prevedel kernel (Vse OK).
> Ko pa dolocim obema mreznima karticama IP naslove iz iste skupine npr
> eth0 192.168.1.2 in eth1 192.168.1.3 ena od mreznih kartic kar naenkrat
> ne dela vec. Je ne morem pingat niti z masine v kateri je kartica.
> netmaska je pri obeh enaka. V kolikor pa eni od kartic dolocim drug IP
> naslov npr 172.100.1.2 netmaska 255.255.255.0 potem pa obe kartici
> delujeta.

Saj lih v NETMASKI je fora. Spomocjo netmaske ve racunalnik preko
katere karte ti bo routal promet za dolocene naslove in ugotovi, katere
stevilke od tvoje mreze se spadajo v localnet katere pa ne. Poleg tega je
tudi odvisno kako nastavis route za localnet e.t.c.

Ali lahko poves konkretno kaj bi rad naredil ?
Bom lazje pomagal.

Za vajo pa priporocam da preletis NET-3-HOWTO ali pa Linux Network
Administrator guide.

Dodatne informacije o seznamu Starilist