[ LUGOS ] linux in mp3ji

mitja na tartini.ksop-cscp.si mitja na tartini.ksop-cscp.si
Pet Dec 4 16:01:58 CET 1998

Jure Koren wrote:

> ftp://ftp.iis.fhg.de/pub/layer3/mp3encdemo_3_1_linux.tgz
>
>                                 Jure

Poglej na appindex.freshmeat.net in poskusaj najt 8hz ali BladeEnc...
Kar je meni znano sta to dva najhitrejsa compressorja za linux.
8hz je pocasnejsi kot BladeEnc, vendar z BladeEncom ne dobis izvorne kode
in je nekoliko
bolj 'navit' za 160kbps mp3je, zato 128kbps naredi nekoliko slabse kot 8hz.

Link na 8hz strani pa je ze nekaj casa zaprt, zato ti priporocam da
pogledas na http://www.mp3.com/ ali pa se mi oglasis po mailu ;)

Ciao ciao,

Mitja Horvat

Dodatne informacije o seznamu Starilist