[ LUGOS ] Abit BH6 vs. Asus P2B, Intel SE440BX?

Milan Gabor milan.gabor na uni-mb.si
Pet Dec 4 15:04:27 CET 1998

Hi!
> Sem relativno nov na Lugos listi.
> Zanima me pa, ali ima kdo kaj izkusenj z gornjmi motherboardi. Predvsem
> me zanima njihova zanesljivost in problemi s sig11.
> Ali pri 100 MHz zunanjem bus-u kaj pogosteje prihaja do problemov z
> RAM-om (sig 11)?

Pred kratkim sem nabavil Epoxovo MVP3G-M plato ki zmore celo 133Mhz na
zunanjem busu.
Sicer ne vem, kje jo megahit staknil, saj niti ljudje iz Epox USA nimajo
pojma o njej.
Problem se je pojavil, ko sem hotel mojega AMD K6-2 333 overclockati.
Test za pravilno delovanje je bilo kompajliranje kernela :)
Prihajalo je do sig11 signalov in sem po vrsti zmetal vse komponente iz
racunala,
znizal pio prenos diskov, RAM dal na 2/3 bus hitrosti. Toda nikakor ni
hotel pozreti vec kot 100MHz
na zunanjem busu.
Potem sem se spomnil in disablal L2 cache in glej ga vraga zacelo je
delovati.
RAME PC100 7 ns sem preprical, da so delovali celo na 124 MHz in celo
kernel je sel skozi.
Toda brez cacha se je kernel prevajal 5m50s s cacheom enablanim pa samo
4m10s.

Po mojih izkusnjah cache ne deluje na vec kot 100MHz. Torej je cudno, da
prodajajo take plosce.
Glede na to da so namenjene Socket7 in ne slot1, kjer bi bilo primerno
za kaksnega celerona.

DO vceraj sem ga maksimalno spravil na 380 MHz(4x95). Ko pa sem vceraj
dvignil voltazo na 2.5
pa deluje sedaj 333 na 400 MHz (4x100). Na netu sem zasledil, da so 333
oveclockali na najvec
350 MHz. Torej sem dalec pred njimi in stvar celo dela :)

Prevajanje kernela sedaj dobesedno leti :) Ne hanga in upam, da bo
delaovalo tako se nekaj casa :)

Toliko mojih 2c

lp,
MIlan

--
    |  MILAN GABOR                                      |
   |   |             are condemned to reinvent it,

Java could allow computer users to run numerous applicatons without
Windows, a
scenario Bill Gates once said "scares the hell out of me."
                           - Dan Goodin, CNET News

Dodatne informacije o seznamu Starilist