[ LUGOS ] ldd (was: scape)

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Sre Dec 23 12:15:55 CET 1998

crt jakhel wrote:

> ok, grem iskat in postavljat. ce je kdo migriral takole "pes" z libc5 na
> glibc2, ima zdaj lepo priloznost, da pove, ali je naletel na kaksne grozne
> stranske ucinke, in s tem resi eno izgubljeno duso.

Moznih stranskih ucinkov je lahko ogromno, od tezav pri kompajliranju
(zamenjati moras kompleten set include datotek za libc in se kaj), do
tega, da ti prakticno vsi stari programi za Xe (libc) crknejo, ker si
namesto libc5 prevedenih knjiznic instaliral glibc (program seveda se
vedno hoce stare knjiznice, dobi pa libc standardno knjiznico in glibc X
knjiznice -> bum).

Andrej

--
Andrej Presern, andrejp na luz.fe.uni-lj.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist