[ LUGOS ] backup w/dd?

Stojan Rancic stojan na vector.nevtron.si
Tor Dec 8 18:20:25 CET 1998

On Tue, 8 Dec 1998 18:13:10 +0100 (MET), crt jakhel wrote:

>zadaj sta web in sql server, ki sta obcasno besno obremenjena. hm hm.

Jaz imam na dveh masinah Raid-0 . Ko smo hoteli gor dati Raid-1, je
zacel besno laufat nek proces, ki je pozrl 95% procesorja in nismo
vedel, kaj z njim. Sicer je proces v nek log pisal, da se bo koncal cez
kaksno uro in pol, samo se nam ni dalo cakati da vidimo, ce bo potem
delalo ;> Se pa splaca probat, ce rabis.

					GreetZ, Stojan

Dodatne informacije o seznamu Starilist