[ LUGOS ] HD zmeda

Ales Casar casar na uni-mb.si
Pon Dec 14 23:09:14 CET 1998

On Mon, 14 Dec 1998, Matej Mihelic wrote:

> Glede na moje izkusnje bi sumil dve moznosti: a) Fuji duski so "fuj,=20
> fuj" za linux 2.0.3x (z 2.1.xx nimam izkusenj); b) ali ima=B9 tudi ti=20

Niso vsi Fujitsujevi diski slabi. Meni eden *odlicno* dela ze dobra tri
leta in pol z raznoraznimi kerneli od 1.0.nekaj do 2.0.33, ki je trenutno
na tisti masini. Disk je drugace 1 GB SCSI.

Ales

--=20
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si
University of Maribor       | DECnet:   RCUM::ALES
SLOVENIA                    | WWW:      http://www.el.feri.uni-mb.si/~ales/

Dodatne informacije o seznamu Starilist