[ LUGOS ] Linux-Help

Miha Tomsic miha.tomsic na guest.arnes.si
Pet Dec 25 13:16:16 CET 1998

	Hojla!

On Wed, 23 Dec 1998, Gregors Miha wrote:
> Ej keri fajli se loadajo pri linuxu (RH 5.2), mislim tiste kot so pri dosu
> (autoexec, ...)
> in kje se nahajajo. Aja pa se neki kam se instalirajo Rpm fajli

Na zacetku se ti pozenejo skripte v /etc/rc.d odvisno od zagonskega nivoja
(runlevel). Za uspesno razvozlanje, kdo klice koga in kdaj pa bos porabil
precej casa, vsaj meni za RH5.1 se ni uspelo razvozlati kako in kaj...

Rpm raztrese fajle po vsem sistemu. Ravno zato ga potrebujes, da ti ni
potrebno skrbeti, kje je kaj, ko hoces odstraniti ali nadgraditi paket,
ampak zamo rpm -e ali rpm -u uporabis in je...

	Mikka - aalte saakker...

 - Miha Tomsic --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SLOVENIA -
 - home-made -- electronics -- music -- industrial -- physics -- net -- linux -
 - phylosophy -- poetry -- arts ---- Lower Parts of Abdomen ---- Josef Banale -

Dodatne informacije o seznamu Starilist