[ LUGOS ] Posta, dial-on-demand

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Tor Dec 29 18:22:33 CET 1998

On Tue, 29 Dec 1998, Jure Koren wrote:

> Ja, to s spreminjanjem passwordov je problem. Da root vidi
> passworde... Root vidi marsikaj :) Od njega je odvisno kaj
> gleda.

Ce uporabljas en mailbox za celo mrezo, potem to itak ni problem.
Userji potem sploh nimajo accountov zunaj svoje mreze - samo na
svojem lokalnem serverju.

Ce je mreza majhna, potem se ni problem meniti z root-om,
ce pa je velika, pa ima svojo domeno in ima vsak user svoj
account samo na lokalni masini.

Ne razumem zakaj komplicirate...

LP!

   Matjaz

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si