[ LUGOS ] Arhiviranje velike kolicina meilov in iskanje po le tem

Rok Krulec Rok na fpp.edu
Pet Dec 18 21:05:47 CET 1998

Lep pozdrav,

Ozadje problema:
zadnjic sem povprasal za spodoben E-Mail program, spomocjo katerega bi mi
nekako uspelo kvalitetno arhivirati velike kolicine mailov, ki jih dobim.
Hvala vsem, ki ste mi pomagali z nasveti. Preizkusil sem vse programe,
vendar nasel nic konkretnega.

Moja resitev:
Program, ki ga uporabljam za mail je se vedno Pine, spomocjo katerega
pregledam mail in ga nato vsega, neglede na vsebino shranim v eno mapo.
Ko mapa preseze 5MB se shrani na drugo datoteko, ki ima casovno
opredeljeno ime. Tako se mi zbira mail v  kosih po 5MB, kar je po moje
najvecja uporabna velikost mape. Ko se kosov nabere zadosti, jih zapecem
na CD in imam arhivirano kompletno e-mail korespondenco, ki jo bom lahko
cez 10 let uporabil za bogvekaj.

Primoz Peterlin mi je predlagal naj si ogledam orodje glimpse.
glimpse je orodje, ki najprej indexira poljubne datoteke, nato pa nad
njimi izvaja poljubne QUERY/poizvedovalne operacije. Orodje vsebuje tudi
pripomocek, ki deluje brez indexiranja, imenovan agrep, ki pa seveda glede
na to da ni indexov dela obcitno pocasneje, vendar se vedno v mejah
normale. Orodje agrep je zelo izboljsan grep, ki maile loci v recorde in
naredi na njih poizvedbe in tiste, ki ustrezajo pogojem izpise na stdout,
ki ga preusmerim v file in ze imam pine kompatibilen folder v katerem so
rezultati iskanja. Nato si jih lahko spomocjo pine-a ogledam oz. karkoli.

Primer:
agrep -d "^From " "\[ LUGOS" *
naredi mapo z vsemi LUGOS maili.

Referencne tocke:
http://glimpse.cs.arizona.edu

Prijetno uporabo glimpse Vam zeli, Rok Krulec aka Tantadruj

--
TrashCan at mailto:Rok na fpp.edu - Web barn stands at http://Rok.fpp.edu

Dodatne informacije o seznamu Starilist