[ LUGOS ] ldd (was: scape)

Danilo Godec danci na kibla.org
Sre Dec 23 09:12:34 CET 1998

On Wed, 23 Dec 1998, crt jakhel wrote:

> hjah... instalacija tako centralne knjiznice mi je khm... zelo kislo
> jabolko... ze pri libc 5.4.4 sem se ves cas tresel... :>

V programu (binary) poglej, kateri loader (ld-linux.so.*) hoce uporabit in
iz katerega direktorija (za to uporabi kar less ali kaj takega). To je
zapisano v prvih nekaj vrsticah.

Tudi sam sem nekoc ze imel natancno tak problem, katerega sem resil s
simbolicnim linkom.

Na primer, pri meni obstaja /lib/ld-linux.so.1, binary pa je cisto na
zacetku imel zapisano /lib/elf/ld-linux.so.1 - ko sem naredil direktorij
/lib/elf in link /lib/elf/ld-linux.so.1 -> /lib/ld-linux.so.1 je program
kakor tudi ldd magicno zacel delati).

    D.

Dodatne informacije o seznamu Starilist