[ LUGOS ] Abit BH6 vs. Asus P2B, Intel SE440BX?

Miha Tomšič miha.tomsic na ensico.si
Pet Dec 4 08:47:45 CET 1998

	Hojla!

> In nenazadnje: Ali v Sloveniji obstaja kasen dobavitelj opreme, ki je ze
> slisal za Linux in je v primeru slabega motherboarda/RAMa pripravljen
> opremo zamenjati?  V garancijskem roku seveda! Problem je namrec
> dokazati okvaro, ker trgovci navduseno zatrjujejo, da cela stvar super
> spila (kolikor lahko?!) pod Micro$oft crippleware.

Sam sicer nimam izkusenj z njimi, ampak baje se da v BOCOM zmeniti, da
posamezne komponente stestiras in jih lahko prineses nazaj, ce ti z
operacijskim sistemom ne delajo.
To sta mi povedala dva sodelavca, ki uporabljata OS/2.

	Bye, Mike...

Dodatne informacije o seznamu Starilist