[ LUGOS ] ls - Illegal PORT Command ??

Jure Koren idiot na gimp.ml.org
Pet Dec 25 09:45:48 CET 1998

On Fri, 25 Dec 1998, Bostjan [iso-8859-2] Müller wrote:

> [...]
                    ^
                    Tale m tukaj pomeni masquerading

> Se pravi ce nastimam masquerading bi mogl vse delat oky ? - bom probu ...

Ce nebi bilo masqueradinga, dvomim, da bi kaj delalo, ker paketki
za 192.168.1.* ne pridejo dalec po netu :) Instalirat moras samo
modul, ki pregleduje ftp (in recimo irc, realaudio, quake :) paketke
in potem poslusa na ustreznih portih, podatke, ki pridejo tja,
pa forwardira masini, ki jih pricakuje.

				Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist