[ LUGOS ] imam SupraMax 56i Voice Pci modem (Plug&Pray) in ne vem kako bi ga usposobil v linuxu

Shadow ales.golob na s-sser.lj.edus.si
Sre Dec 16 16:27:14 CET 1998

On Wed, 16 Dec 1998, you wrote:

>No, tukaj sem mu jaz svetoval naj pise na listo. Njegov modem je
>rockwell v.90 (ni winmodem) in je PCI plug and pray, zato isapnp
>nic ne pomaga. Se nikoli se nisem ubadal s pci plug and play napravami,
>/proc/pci pa ne izda skrivnosti io porta na serial controllerju.
>Irq najde. A je kaksno orodje za ubadanje s PCI plug and play recmi
>(setserialu je treba povedat io port, da autodetecta uart, vsaj
>po mojih izkusnjah, ostalo najde sam), da bi fante lahko dolocil
>io.
>
>					Jure
po mojih izkusnjah(ceprav so bolj skope), se za take reci najbolj obnese
experimentalni kernel 2.1.x To verjetno ni edina varianta je pa najlazja.

lp Shadow

Dodatne informacije o seznamu Starilist