[ LUGOS ] LUGOS.org

Miha Tomšič miha.tomsic na ensico.si
Pon Dec 14 17:02:27 CET 1998

	Hojla!

> Vse to bi lahko organizirali na INFOSU '99. Tam bi imeli dovolj casa za
> postavljanje streznikov, prikazovanje linuxa in njegovo delovanje,
> seminarje v zvezi z LUGOSOm oz. Linuxom, vprasanja etc. Mene sedaj samo
> zanima, ce bomo/boste sposobni tole izpeljati?

Koliko stane takole predavanje na Infosu??? A si to slucajno lahko
privoscimo? Dobimo sponzorja. Hermes SoftLab se ponuja, ce bomo imeli
izdelane neko dolgorocno usmerjenost LUGOSa. Pa se kdo drug bi se nasel.

Kar se LUGOSa tice, bomo sli po novem letu v prodobivanje ziro racuna in
potem bomo zaceli delovati bolj resno. Aljaz, koliko casa ti lahko namenis
za "naso" stvar? Si lahko privoscimo honorar za blagajnika, kot je bilo
nekoc na zacetku predvideno. Ce bi bil ta blagajnik tudi tajnik in opravljal
vso administracijo bi se to dejansko spalcalo. A sem spet zasel v
birokratizacijo?

Dejasko rabimo za resno delo eno osebo, ki se vsaj dvajset ur na teden
ukvarjo z organizacijo in navezovanjem stikov z donatori, sponsorji,
organizacijami. Tako tudi ostali vemo, na koga se moramo obrniti in kje ga
najdemo.

Tako sem si jaz predstavljal drustvo, ko sem krenil v njegovo registracijo,
ki je zal nisem izpeljal do konca in je to v koncni fazi storil Jack. Obupal
sem zato, ker me ni nihce bodril, da sme na pravi poti. Vecini je bilo
vseeno ali pa so nasprotovali organiziranju, ker naj bi organizacija krnila
in oviralal delovanje posameznikov...

Ljudje so v bistvu komot in komaj cakajo, da jim nekdo drug nekaj
organizira. Ko se kaj dogaja, se ze prebudijo in postanejo aktivni. Taksna
snezena kepa premakne kriticno maso... in nekriticne mnozice... ;)

Ampak nikar tako crnogledo. Ocitno je interes, samo vzpodbuditi in usmeriti
ga je treba.

Ko smo ze zaceli govoriti o prevajanju HOWTOjev me zanima:
<anketa>
Prevajanje Howtojev v slovenscino se mi zdi:
a) smiselno
b) nesmiselno
c) kr'neki

if (odgovor == a)) {
HOWTOje bi prevajal:
	a) z veseljem
	b) za honorar
	c) za noben denar
}

Odgovore posljite na miha.tomsic na guest.arnes.si do petka, ko bom objavil
rezultate.
</anketa>

A bo kdo zameril, ce bom utihnil? :)

	Bye, Mikka...