[ LUGOS ] lilo

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pet Dec 4 07:31:08 CET 1998

Howdy!

On Fri, 4 Dec 1998, Anze Vidmar wrote:

> imam "vizualen" problem. Ali kdo ve( ki uporablja Caldero) kako se
> znebis tistega grdega ogromnega napisa "CALDERA" ob lilo promptu???
> Recimo da namest da cez cel ekran dobim napis CALDERA dobim tako kot pri
> RHu samo "Lilo boot:".

Poglej v /etc/lilo.conf, ce je tam kje napisana kaksna vrstica v stilu
message=en.fajl
Potem poglej, kaj je v tem fajlu. Sicer pa, v osnovi imas vse v zvezi z
lilotom v 'man lilo' in 'man lilo.conf'

> Ali je mozno da se ta del napisa "s-sser.lj.edus.si" login: ob bootu
> nekako vizuelno zakrije? Da ko bi se mi zbutal linux bi dobil samo
> "login:" napis?

Poglej si 'man telnetd'. V bistvu telnetd izpise vsebino datoteke
/etc/issue.net, preden ti da tisti 'login:' prompt. Zelo verjetno se ta
datoteka napise vedno ob bootu iz kaksne rc skripte.

Peace!
  Mkx