[ LUGOS ] kdm, xdm?

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Pet Dec 18 15:39:52 CET 1998

Arso Savanovic wrote:

> Pozdrav!

> Vprasanje je malce nejasno. Vsaj za xdm mislim, da zna pobirati nastavitve za
> X server le iz XF86Config. :)

Xdm in X server sta dve loceni stvari. Xdm pozene X serverje, kot so
doloceni v Xservers datoteki - obicajno to pomeni zagon s privzetimi
nastavitvami za X server. X server nato ob zagonu prebere svoje
konfiguracijske datoteke (v kolikor jih ima) oz. parametre izlusci iz
ukazne vrstice, s katero je bil pognan.

Ce se X server ne pozene v pravilnem nacinu, je to izkljucno problem X
serverja, xdm tukaj nima popolnoma nobene zveze.

> [...]
> Virtual (screen size) na manjso vrednost kot pa je najvecja oz. zeljena
> resolucija, ki si jo definiral pod Modes. V tem primeru ti X server
> avtomatsko zavrze vse mode, ki so vecji od virtualnega screena. Ce je tako,
> potem bos imel v xdm logu (file xdm-errors, ki je pri meni v /etc/X11/xdm)
> zapisano nekaj v smislu, da je Mode "1280x1024" too big for Virtual 1024x768 in
>  da je zato Mode "1280x1024" disabled.
>
> Kdm sem bezno uporabljal se za casa verzije beta 0.4 (za moj okus se prevec
> nestabilno), vendar mora poganjati isti X server kot xdm, zato povedano velja

Kdm je [funkcionalno] enako xdm plus graficno okolje za konfiguracijo.

Andrej

--
Andrej Presern, andrejp na luz.fe.uni-lj.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist