[ LUGOS ] Gimp

Iztok Pizorn iztok.pizorn na guest.arnes.si
Pon Dec 21 18:04:19 CET 1998

--------------16971610F535CFB7A8D058CB

Borut Mrak wrote:

> mm... File/Save? Emm... File/Save?

vcasih te opcije sploh ni, ce ne instaliras dovolj pluginov (npr. pri meni
vcasih), zato instaliraj
se enkrat gimp, ali pa dodaj plugine)

--
Iztok Pizorn, iztok.pizorn na guest.arnes.si
linux user, RH5.1, AfterStep rulez

--------------16971610F535CFB7A8D058CB

<HTML>