[ LUGOS ] lilo

Anze Vidmar anze.vidmar na s-sser.lj.edus.si
Pet Dec 4 06:56:19 CET 1998

Pozdrav,
   imam "vizualen" problem. Ali kdo ve( ki uporablja Caldero) kako se znebis tistega grdega ogromnega napisa "CALDERA" ob lilo promptu??? Recimo da namest da cez cel ekran dobim napis CALDERA dobim tako kot pri RHu samo "Lilo boot:".
  In se en problem imam...
     Zakaj mi linux totalno zmrzne ce rocno pozenem "pppd /dev/modem" ? Ce pa uporabljam skripto za povezavo je pa vse v redu. Kaksna ideja?
    ...se nekaj:
    Ali je mozno da se ta del napisa "s-sser.lj.edus.si" login: ob bootu nekako vizuelno zakrije? Da ko bi se mi zbutal linux bi dobil samo "login:" napis?
Napis me moti ker je 3-kilometerski!

  Za morebitne odgovore se vnaprej zahvaljujem!

      lp,
Anze

Dodatne informacije o seznamu Starilist