[ LUGOS ] ISDN

Bostjan Strumbelj Bostjan.Strumbelj na delo.si
Ned Dec 20 15:01:08 CET 1998

KISDN se da prepricat, da deluje tudi z drugim WM.
Instalirati moras le "kdelibs" (se pravi da ne rabis celotnega KDE).
Preverjeno deluje z AfterStep-om in WindowMaker-jem.

In ce se bos odlocil za tako moznost, opozorilo, da sta v paketu dva
programcka. S "kcmisdn" nastavis adapter in vse ostale 'admin-related'
stvari, "kisdn" pa je nato samo vmesnik za vzpostavljanje povezave.

Pogramcek za zares zelooo lene ljudi (like me...).

b.

On Fri, 18 Dec 1998, Matjaz Perme wrote:

> Mogoce bi bil kisdn na http://kisdn.headlight.de/
> vendar deluje le pod X11 in kde.
>
> LP, Matjaz

Bostjan Strumbelj		     NeXTmail & MIMEmail
Slovenija                                    jan na delo.si