[ LUGOS ] HP 890C

Bostjan Strumbelj Bostjan.Strumbelj na delo.si
Pet Dec 18 15:17:24 CET 1998

Na naslovu http://www.erdw.ethz.ch/~bonk/hp850/hp850.html imas
drajver za 850C, kateri ima podporo za tudi za 890C. Rabil bos se
source za GS, katerega je nato potrebno ponovno prevesti.

Kvaliteta? Heh, videl se 690C, ki je delal pod Windowsi in bil
prakticno za odpis - prevelike pike, razmazana barva (po domace,
printer je ful pljuval), neenakomerne linije (nazobcani robovi
slik), itd.. Z GS drajverjem (Linux in OpenStep) pa deluje kot bi
bil nov ...

Sem pa mnenja, da so HP ("home" serija, like 890C) printerji
najboljsi za tisk na navaden papir. Kaksen hud DTP se z njmi ne da
zganjati, je pa dober za razne seminarske naloge in prosojnice za
prezentacije. V tem okviru je kvaliteta vec kot dobra.

Bostjan

[snip]

Dodatne informacije o seznamu Starilist