[ LUGOS ] c++ problemi s kazalci

Marko Bukovec marko.bukovec na guest.arnes.si
Sre Dec 30 17:31:00 CET 1998

Zivjo!

V programu mi kazalci ne delajo dobro, program vrze segm. fault.

Bistvo programa je class crka, kjer rabim tabelo na nasledenje crke, ker pa
nevem koliko teh crk bo sem uporabil kazalec na tabelo kazalcev (crka
**podatki). Napaka je verjetno v funkciji dodaj.

Zadevo sem pisal v BC31 in pol ko mi tam nekako ni zlaufalo (kompaliralo brez
problemov ampak frizalo med dodajanjem tretje crke) sem probal pod linuxom,
kjer sem moral sintakso malo spremenit.
p = &( new (crka*)[stele+1] );
sem spremenil v
p = new (crka*)[stele+1];

Seveda zadeva se vedno ne dela. Sem pa opazil pod Bc, ko sem malo debugal, da
se kazalci p[i] (ti kazejo na prejsnje crke) ob dodajanju tretje (nove!) crke
spremenijo  in zato vse pri izpisu pobezlja...

Ce ima kdo kako idejo kar na dan...

bye de Marko

PS: prilagam file  test3.cc ki je koda tega programa
test3.cc

Dodatne informacije o seznamu Starilist