[ LUGOS ] DD if=/??? Kopiranje diska

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Sre Dec 16 12:55:22 CET 1998

Howdy!

On Wed, 16 Dec 1998, Ales Casar wrote:

> Po mojih izkusnjah je kopiranje vecjih kolicin podatkov med dvema diskoma
> na istem IDE kanala manjsa nocna mora. Diska se grozno mucita vse skupaj
> pa se komaj kaj premika. Drugi disk daj raje kot master na secondary IDE.
> Lahko tudi kot slave, samo da bo drugi kanal.

Jaz sem tisto gori napisal v prepricanju, da ima tip kaksno staro masino s
single IDE kontrolerjem. Sicer se najbrz ne bi ubadal z zamenjavo 250M
diska.

Kar se pa 'cp -a' tice: taksno kopiranje je meni cisto OK delovalo ze
N-krat in nikdar nisem imel tezav. YMMV.

> Sicer pa, nabavite SCSI pa ne bo vec tovrstnih problemov. :)

A s hitrostjo? To ze. Ampak z upgradanjem pa so enaki.

Peace!
  Mkx